Doprava a platba


Zasíláme i na Slovensko prostřednictvím Toptrans, GLS, DPD. Doprava je vždy naceněna individuálně na základě objednaného zboží.

Při platbě předem variabilní symbol je číslo objednávky. Č. účtu 209942410/0600, vedený u společnosti MONETA Money Bank, a.s.


Při objednávce více kusů vitrážových svítidel si požádejte o individuální nacenění ceny dopravy!
Lampy Tiffany zasíláme výhradně smluvním přepravcem Toptrans, cena se odvíjí od hmotnosti a vzdálenosti, pojištění zásilky je zahrnuto v ceně dopravy.

Ceny přepravy:dětské stolní lampy 150 kč, nástěnné lampy 150-200 kč, stolní lampy, lustry 150 - 200 kč,  stojanové lampy 250-270 kč, na dobírku +100 kč k ceně přepravy (včetně pojištění zásilky).


Ostatní svítidla zasíláme přepravní společností Geis Parcel CZ s.r.o..Cena přepravy 121 Kč při platbě předem, na dobírku +100 Kč včetně pojištění zásilky.


Moderní a klasická svítidla přepravujeme našim smluvním přepravcem za 121-250 kč (dle rozměrů), na dobírku +100 Kč včetně pojištění zásilky.


Interiérové dveře s vitráží Tiffany

U dveří s vitráží Tiffany doporučujeme osobní převzetí. Osobní převzetí je možné po předchozí domluvě na adrese "K nádraží 291, Česká ves, 79001"

Po domluvě je možné také dveře s vitráží Tiffany zaslat domluvenou přepravní společností, cena se bude odvíjet od ceny dopravce, kterou zaplatíte přepravci, předem Vás budeme informovat o výši přepravních nákladů.

Platbu za vybraný produkt můžete realizovat buď převodem, nebo hotově při převzetí zboží za příplatek 100 kč.

Doprava zboží do SR

Doprava je vždy naceněna individuálně na základě objednaného zboží.

Cena dopravy Vám bude zaslána vždy po objednání k odsouhlasení e - mailem.

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu.

Nárok na uplatnění záruky (reklamaci) zaniká v případě poškození zboží při přepravě (viditelné poškození zboží nebo jeho obalu – je třeba ihned řešit s dopravcem).


V případě, že by zásilka byla zjevně poškozená v době doručení, musí příjemce o tomto zjištění nejpozději při převzetí zásilky informovat dopravce a zásilku přijmout pouze za podmínky písemného škodního záznamu, a to formou Zápisu o škodě nebo přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, není příjemce povinen zásilku převzít. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilek je podkladem pro následné uplatnění práv poškozené strany.

Dodržujte tento postup, tímto zajistíte případné uplatnění reklamace a jejího řešení. Naopak při nedodržení těchto pokynů nebude reklamace uznána.