V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu.
Nárok na uplatnění záruky (reklamaci) zaniká v případě
Poškození zboží při přepravě (viditelné poškození zboží nebo jeho obalu – je třeba ihned řešit s dopravcem).
V případě, že by zásilka byla zjevně poškozená v době doručení, musí příjemce o tomto zjištění nejpozději při převzetí zásilky informovat dopravce a zásilku přijmout pouze za podmínky písemného škodního záznamu, a to formou Zápisu o škodě nebo přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, není příjemce povinen zásilku převzít. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilek je podkladem pro následné uplatnění práv poškozené strany.
Dodržujte tento postup, tímto zajistíte případné uplatnění reklamace a jejího řešení. Naopak při nedodržení těchto pokynů nebude reklamace uznána.
Poškození zboží neodbornou instalací či špatnou montáží nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s doporučením (pokud u výrobku existuje).
Postup při reklamaci (reklamační řád)